Nice day

Hej på eeeer! Har inte haft tid att blogga idag eftersom jag varit så sjukt upptagen :) :) :)
Först var jag i skolan och det var en helt vanlig dag.. typ. Sen åkte jag till Tullinge station med
Marre och Frida, sen till tumba c och sen tillbaka till tullinge för att träffa Nathalie haha, hjälp
vilken resa. På min lilla tripp träffade jag Emma, vi pratade om allt och inget, kärlek till dig tjejen!
Det var sjukt kul att träffa Nathalie igen också.. Hon är en av några få som förstår sig på mig.
Sen åkte jag hem, käkade middag, pluggade matte och sen gick jag ut och sprang med papi. Han är bäääst!
Nu har jag precis duschat och ska kolla på idol, nicenice. Puuuuussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0