Jag borde inte ha någon blogg alls

Åååh får ryck på mig själv, varför kan jag aldrig hålla bloggen uppdaterad med jämna mellanrum? Vissa dagar bloggar jag jättemycket och andra dagar bloggar jag inget alls. Jaja, vad har jag gjort de senaste dagarna dåå? Igår pluggade jag och var på gymmet med marre, idag var jag i skolan och sen har jag bara legat i soffan och för ungefär 2 timmar sen var jag ute och sprang 5 km.. Åh, kul liksom. Whoooo caaareeesss? Återkommer när jag har nåt att berätta haha, pusssss.


My sunday

Bara att sätta igång med pluggandet nu då!! Superkul


No more tears.

Sitter i bilen just nu och är påväg till kyrkan, när jag kommer hem ska jag ut på powerwalk med Nathalie om det inte blir alldeles för sent! :) Det var det jag hade att säga, ville bara uppdatera haha. Puss


Lööördag


Håller just nu på och städar mitt rum.. Eller är klar snart, ska bara byta lakan osv. Känns sjukt skönt att byta lakan ibland, det känns som man startar om på nytt när man gjort det. Om man t.ex haft en jobbig vecka/dag så är det bara att byta lakan så känns det bra igen.. Så är det för mig iallafall. Nu ska jag städa klart, sen ska jag ta en dusch, efter det ska jag käka och sen åker jag till kyrkan med familjen, kommer bli sjukt kul att få träffa kompisarna där igen! :D Hörs sen, puss

Har förövrigt tagit tillbaka min facebook igen, weeej :)


Sjukling

Hej babes! Varit hemma från skolan idag eftersom jag är sjuk, magen krånglar hehe.. Not fun. Har passat på att plugga till historiaprovet som är imorn, oavsett hur jag mår så ska jag till skolan, får inte missa provet bara! Nu har jag tränat magen lite och nu ska jag basta och göra fräscha saker.. Som att raka benen och ha hårinpackning, ansiktsmask osvosv, var ett tag sen sist kan man väl säga haha. Usch låter som värsta träsktrollet men jag brukar inte göra sånt här varje dag liksommm. Efter allt det här ska jag träna mage lite mer, armarna och rumpan tror jag. Hade nog varit smartast att göra det först och basta sen? Men struntsamma, om det behövs så duschar jag sen igen. Aja hejdå!


Vig?

Hahaha, gick precis ner i spagat och AOTCH vad ont det gjorde! Brukar aldrig få ont men jag tror jag fick det eftersom jag har värsta träningsvärken på innerlåren.. Nu ska (MÅSTE) jag plugga historia, är sååå körd annars. Efter det ska jag på powerwalk, puss! Ps. Vet att jag ser ut som en mupp på bilderna, men jag bjuderr hehee


Chester See - You're Beautiful


slutade tidigt

Tjenaaaaaa! Just nu sitter jag i soffan och kollar Oprah.. Började 8.40 och slutade runt 9.30 idag. Vi hade bara idrott och sen fick vi veta att vi inte hade nån svenska eller någon historia, suuuperskönt! :) Borde egentligen plugga lite nu, men orkar faktiskt inte haha.. Snacka om laaaaaaaat. Ska istället blocka lite "followers" på min instagram, typ såna jag inte vill ska följa mig hehe, vill ju inte att massa gamla gubbar ska kolla på mina bilder. Menmen, nu ska jag fortsätta kolla tv, hejdå :)


Helgen gick fort...!

Hej på er. Sitter just nu och pluggar matte medans jag lyssnar på musik! borde egentligen plugga historia också men det gör jag sen.. Sen ska jag ut och springa och efter det ska jag fixa naglarna osv. Inatt sov lilla Micke här, mysigt som alltid! Saknar honom redan. Skriver kanske mera sen, puss på er


118800

image description


Haha nä, kan faktiskt inte hålla med.. dels för att båda är mycket snyggare och för att
jag inte är lik dom! Vad tycker ni?


Mobilbloggar

Åååh jag är så irriteraaaad :( jag vaknade astidigt idag, skyndade mig till skolan och sen när jag väl kom hit så fick jag veta att jag inte hade någon spanska. Hade alltså kunnat börja klockan 10.20.. Men ändå var jag här 8.10, fmlfmlfml. Well, sitter här och väntar på Marre nu.. Hon slutar om typ 30 min haha. Har bara samhälle i 50 min efter det här, sen har jag lunch och efter det har jag historia i 1 timme fast han släpper nog oss tidigare som vanligt. Så jag slutar alltså 12.40 eller tidigare, skööönt. Aja, seee yah later


Muuuuuuusiiiiiik


Run - Snow Patrol


Never too late - Three Days Grace


This Boy - James Morrison


Levels - Avicii


When I held ya


Kär i den här låten.. hoppas den finns på spotify snart!


It's not too late it's never too late


Hej sötisar! Hur mår niiiii? Själv mår jag bra, lite trött på mig själv bara. Dels för att jag skulle spinnat med Marre idag men hade inte fixat tid så kunde inte :( och för att jag borde plugga men orkar inte..... Så nu sitter jag här i sängen med datan i famnen och bloggar samtidigt som jag kollar på tv istället. Jag ska bara kolla klart på ett program och sen ska jag plugga lite, sen träna lite (hemma) och sen plugga lite mer. Det blir SUPER! Skoldagen idag var väldigt skön också. Hade matte först, sen drog halva klassen till donken och käkade lunch där, sen åkte vi till brandstationen och min grupp skulle ha värmebelastning vilket innebär att vi skulle sitta i en bastu där det var 100 grader i 25 minuter med understället (mjukisbyxor & tjocktröja) + vårat larmställ, gaaanska jobbig hehe. Menmen, vi tjejer hade det superkul där borta iaf :D

Fick förövrigt en fråga om vart jag gör min header och hur jag gör den... Jag gör den på photoshop som är ett ganska svårt men bra program eller vad man säger haha! Man kan göra riktigt fina designer med det om man vet hur det fungerar osv. Och hur jag gör den kan jag inte riktigt svara på, för jag har inget bra svar på den frågan. Men jag väljer bara bilder jag vill ha, väljer vilka färger och vilken textstil osv och sen fixar jag bara ihop allt. :)


Mobilbloggar

Tjaaaa! Sorry för inlägget under haha, men jag var bara så arg när jag skrev det. Menade inte heller allt jag skrev, blev lite överdrivet på vissa ställen menmen, struntsamma. Igår gjorde jag inte så mycket, var ute på powerwalk med Nathalie. Idag var jag i skolan och senare på kvällen var jag ute och sprang med Erik och efter det bastade jag, najjjjjs. Nu hade jag tänkt och sova men innan det ska jag skicka iväg lite viktiga sms och så haha, hörs kanske imorn! Ciao


Grym helg!

Hej babes! Förlåt för sämst uppdatering igår men jag hade faktiskt fullt upp. På lördagskvällen kom Micke hit, han fick träffa farmor och farfar osv :) Sen kollade vi tv och senare på kvällen kollade vi lite av the grudge 2 men jag dooooooog nästan, så sjukt äcklig! På söndagen gick vi upp vid 12 och sen gick han hem runt 2 skulle jag tro. Vi hade det jääättemysigt hoho ;) Sen duschade jag och fixade mig jättesnabbt och sen var det att dra till heron med Nathalie. Vi såg paranormal activity 3 och vi hade konstigt nog fått platser precis brevid Jonte och Alex haha, lite kuuul. Filmen var iallafall jätteäcklig, men inte så farlig som jag trodde att den skulle vara. Idag har jag bara varit i skolan och legat i soffan, försov mig en timme i morse och hade bara 10 minuter på mig att fixa mig och äta osv, så har varit seg hela dagen :( Fick förövrigt en jättefin tröja av mamma och pappa som kom hem från Barcelona igår :) Skriver mera strax, pussaaaaaarrr.
image description
Tröjan jag fick, dålig bild once again heh.


Dag 9 & 10

Dag 9 - Mitt rum
Bläddra ner lite i bloggen så ser ni bilder på mitt rum

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
image description


Bytt header igen, vad tyyyyycks?


Nu har jag precis bytt header igen som ni kan se! Tyckte att den gamla var för stor liksom.. inte bra inte bra. Har även gjort fransk manikyr och ska snart hjälpa lilla farmor med salladen haha...... kbry. Nej men aa. Vet inte vad jag ska skriva, det är svårt det här med att blogga. JUSTE! Måste lägga in det där med dagarna, hade helt glömt bort det. Puss


Städat rummet!




Förlåt för sämst kvalité på bilderna, men kameran dog.....


Next; Duuuschen


Godmorgon!..

Godmorgon babes! Sitter just nu i sängen och funderar över vad jag ska göra idag hah. Ska iallafall börja med att städa rummet som ser ut som bajs (lägger upp före och efter bilder) och sen måste jag duscha. Senare ska jag ut på powerwalk med min fina bästis och på kvällen kommer nog bebi hit! Wellwell, bäst att jag sätter igång med städandet nu! Hörs snart, pusss


I hate this town It's so washed up

image description
Haha, alltså whuuut! Statistiken höjs mer och mer när jag inte uppdaterar :O Vad är det frågan om egentligen?
Kanske ska sluta skriva helt eftersom det är då jag får mer besökare, hmmm ;) Nej men hej iallafall! Har inte haft tid eller ork till att blogga denna vecka. I onsdags tillexempel så var jag i skolan, kom hem, pluggade engelska, gick ut och sprang 5 km med brorsan efter det gick jag ut på en powerwalk på 5 km med Nathalie och direkt efter det träffade jag Micke, så ni kanske förstår att jag inte hunnit med datan liksom. Men idag var jag i skolan som vanligt, började 8.10 och slutade 12.. Superskööönt! Nu är farmor och farfar här eftersom pappa och mamma drog till Barcelona idag, och GRAATTIS på födelsedagen världens bästa mamma! Loveu. Nu ska jag hjälpa farmor med tacosen ;) Puss


Mobilbloggar

Hej babes! Idag är det söndag vilket innebär att det är skola imorgon!!!! :( ÅNGEEEST.. Vill verkligen inte. Igårkväll var jag iallafall med Micke, vi kollade tv/film och bara myste ;) Idag var jag i Skärholmen med Nathalie på dagen och nyss kom jag hem från en powerwalk med henne, det var sjukt skönt att få vara med henne, så skön och underbar människa :) nu ska jag äta så hejdåååå :D


My soulmate


Wouups, när uppdateringen minskar minskar även statistiken, ganska rejält har jag märkt haha! Men, who cares? Jag bloggar när jag känner fört :D

Idaaaaaag kom min bästiiiiiis hem från USA!! Ni anar inte hur happy jag blev.. Har saknat henne supermegamycket! ♥♥♥♥♥ Så aa, snackade med henne i telefonen för någon timme sen och imorgon ska vi dra in till stan eller skärholmen och kolla runt lite eller nåt. Det kommer nog bli najs vad vi än gör :D Just nu sitter jag i soffan och chillar, är hemma helt själv! Händer typ aldrig, men mamma kommer nog hem snart.. Idag har jag inte gjort speciellt mycket heller, superskönt! Ikväll kommer Micke hit och vi ska bara kolla film och mysa as usual hehehe. Nej men uppdaterar straxxx, hejdå :)


Softar

Hej på er! Jag och Micke kom precis hem från bion, vi såg in time och den var väl helt okej :) Nu har vi fixat te och mackor och ska kolla idol, sen blir det väl att krypa ner i sängen. Myyyyys :DDD hörs imorn, kyss


Outfit


Haha shit, ser ut som en uppstoppad anka menmen.. who caaaaares.


Barnvakt


Hej sötisar, har inte orkat uppdatera nåt idag eftersom jag varit barnvakt hela dagen. Sötisen Micke har hjälpt
mig också. Vi har inte gjort speciellt mycket, jag har bara lagat mat och bakat kladdkaka och medans jag gjort
det så har Micke lekt med syskonen. Jag var också med och lekte efter ett tag, haha :) Nu har jag fixat mig och jag och Micke ska snart på bio, efter det ska han sova här. Lovar att uppdatera mer när vi är hemma! Puss på er


Dag 4, 5, 6 ,7 & 8

Har varit seg med det här med dagarna, men skriver alla dagar jag missat i det här inlägget!

Dag 4 - Min familj

Jaa.. min familj är väl rätt stor.. Vi är 6 pers totalt och den består av min mamma, pappa, min lillasyster och mina 2 bröder. Vet inte vad jag ska skriva om dom men kan lägga upp en bild.
Bilden blev misslyckad på alla oss haha! Lägger upp bild på mamma o pappa nångång sen kanske.
Menmen, min familj är bäst och jag älskar allihopa megamycket!

Dag 5 - Det här åt jag idag
Jaaa.. vad har jag inte ätit haha? Nej men frukost, sen åt jag donken till lunch i stan, sen åt jag middag, och så har jag ju småätit också hahaha.. That's it :D

Dag 6 - Min dag

Det har jag ju redan berättat om.. Men idag vaknade jag klockan 10, åkte in till stan och träffade Tommi. Åkte hem och städade rummet, sen skulle jag på spinning och sen har jag bara kollat tv resten av kvällen :D

Dag 7 - Min bästavän

Jag har väl egentligen flera bästavänner, men dom 2 jag verkligen kan lita på och som jag hoppas alltid kommer finnas där är Nathalie och Malin. Nathalie lärde jag känna när mitt liv var som värst (i 6an), hon var en av dom få som fanns där vid min sida, hon stöttade mig och hjälpte mig. Är så sjukt tacksam för det idag, du betyder sjukt mycket Nathalie! Och Malin har alltid funnits där för mig, alltid alltid alltid. Hon är den enda som vet ALLT om mig. Hon ser när jag är ledsen, arg, besviken, glad, lycklig, kär osv. Hon kan nästan läsa av mig. Henne har jag känt sen 8 år tillbaka och hon är underbar. Tack för att ni finns! Jag älskar er båda så sjukt mycket.

Dag 8 - Byta utséende med någon

Hade jag fått göra det hade jag gjort det med antingen Adriana Lima eller Jessica Simpson,
världens snyggaste kvinnor om ni fråga mig.


-



Varför blundar vi när vi ber, när vi gråter, när vi kysser, när vi drömmer?
 För att det vackraste i livet inte syns, men känns i hjärtat.

 


Det här köpte jag idag

Detta fick jag med mig hem idag, fick allt under 500-lappen, är sjukt nöjd och det var precis vad jag behövde! Nu ska jag fixa lite te och kolla på "halv åtta hos mig", mys!

 


Spinning


Shoo bräää. Kom hem för ett tag sen och nu håller jag på och byter om.. Dagen var jäättelyckad och Tommi är verkligen awesome, han fick mig på andra tankar direkt och vi hade det superkul! :D Hittade 3 tröjor som jag kan lägga upp bild på sen, men nu måste jag skynda mig, ska på spinning med mami. Vi hörs när jag kommit hem, puuuss.


Stan

Tjena, står just nu på centralen och väntar på min vän Tommi. Var längesen jag träffade honom så det ska bli kul att se honom igen :) får se om jag hittar nåt idag med, hope sooo!! Hörs när jag kommer hem, puss


RSS 2.0