Haha idiot


Jag är så otroligt irriterad.. på gränsen till sur men inte riktigt. Egentligen skulle jag nästan behöva säga detta till dig in real life men just nu känns det skönare att få skriva av sig och slippa se ditt fula ansikte & dina äckliga ansiktsuttryck. Du är en såndär person som går från den ena till den andra, du kan liksom inte bestämma dig eller behandla alla lika. Du tycker om att se folk må dåligt, för dig spelar ingens känslor någon roll, sålänge du har det bra. Men sen när du mår dåligt så ska alla komma och tycka synd om dig, men glöm att jag kommer göra det för en skitsak. Jag har brytt mig om dig alldeles för mycket, gett dig alldeles för mycket uppmärksamhet, varit din hund. Nu ska det bli ändring på det. Ska du va som du är nu så är jag hellre ensam, umgås inte med falska personer som dig. Jag tycker synd om folk i din krets.. Och vet du vad? Du har fetaste ryktet, ett rykte som jättemånga känner till. Den enda som inte hört det ryktet är du själv. I feeeel soooo sorry 4 you hun, nooooot. Haaaaaha, nej men såna som du äcklar mig, på riktigt. Tänker inte ödsla mer tid på att skriva om dig, för inte ens det är du värd. Men tänk på att behandla andra som du själv vill bli benhandlad.. Peace ♥

Ps. Jag är tacksam för att jag har pojkvän & vänner som alltid finns hos mig och behandlar mig bra, ni vet vilka ni är och ni är guld värda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0