Död

Hejsaaaan! Ligger just nu i soffan och kollar tv, är helt slut efter den här veckan, vad har jag gjort egentligen?! Har pluggat och tränat varje dag förutom idag, så det kanske är det. Idag ska jag bara softa.. SKÖNT! Idag var en helt ok skoldag. Hade spanska i 2 timmar först, sen hade jag samhälle och då pratade vi om vänsterpartiet och moderaterna, kändes som min lärare ville nåt eftersom hon bad mig svara hela tiden.. Det enda man hörde var "Linda vad tycker du?" "vad säger du om detta?" och blabla ett x antal gånger. Wellwell, sen hade vi lunch och efter det hade vi historia. Sista lektionen var svenska. Åååh vad jag har längtat efter den här dagen! Vill gå ut och göra nåt så ska nog smsa Malin :) Har otroligt ont i huvudet så kanske ska ta en alvedon innan jag gör nåt annat haha. Det här inlägget är säkert jätterörigt men orkar inte läsa det jag skrivit, det får bli som det blir. Skriver kanske mer sen. Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0