Yey, det är lördag!..

Hej på er! Sjukt skönt att det är lördag idag.. Just nu kollar jag på oprah, älskar det programmet haha, synd att det är slut snart :/ Pappa och mamma åkte till akuten nyss, vill ni veta varför så får ni fråga mig, vill inte skriva ut det så alla kan se. Dagen hittils har väl varit okej, haft en sån himla otur bara :P Dammsög nyss och dammsugaren löd mig inte så fick damp och när jag var klar slängde jag den i golvet haha.. Sen skulle jag leta efter en grej och lyckades klämma min tumme, och direkt efter det fastnade jag med mina byxor i en "knapp" på byrån så en hel låda åkte ut. Och nu fastnade jag med min ring i min fläta, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ADHD!!! Jaja, ikväll ska jag iaf på bio med tjejerna.. hoppas jag :) Vi ska se paranormal activity om det finns några platser kvar hah. Uppdaterar mer snart, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0