Seg lördag

Tjaaa, läget? Med mig är allt bra. Haha känns så onödigt att ens fråga eftersom ingen svarar men whatever ;) Igår kväll var jag med Malin ett tag, vi fotade osv. Sen gick jag ut med Micke, Deniz, Dexter och Adam och vi snackade bara lite osv. Sen gick jag in, kollade american pie 2 och somnade.

Idag vaknade jag runt 10, gick ut och sprang, duschade/fixade mig och sen kom Emma hit. Hon fotade mig lite och sen snackade vi bara :) Nu ska jag plugga historia eftersom jag har historiaprov på måndag och jag kan 0. :( Sen ska jag hjälpa pappa att klippa gräsmattan och sen får jag se vad jag gör..

Och förresten! Anledningen till varför jag inte skrivit nåt på bloggen eller bara skriver inlägg på mobilen är för att det är nåt fel med våran router, så vi har inte trådlöst internet just nu. Men pappa ska köpa en ny snart så då får ni nog mer uppdatering. Måste plugga nu, cya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0