Love life

Hej på er! Sorry for dålig uppdatering sööööötisar, men hade faktiskt fullt upp igår. Kom väl hem runt 5 och sen hjälpte jag mamma med maten och efter det kom Micke och sen blev vi fotade av Malin. Efter det kom Micke hem till mig och vi kollade bara tv och pratade osv. Idag har jag iallafall varit i skolan. Började med att vi (alla samhällsklasser) skulle skriva uppsats i 3 timmar ungefär och medans vi skrev den fick vi veta att våran engelska och svenskalärare var sjuk. Sen hade vi lunch och efter lunchen hade vi en 2 timmar lång håltimme eftersom eng&sv läraren var sjuk dåra, sen hade vi historia och efter det drog vi hem. Vi fick även veta att vi börjar halv 2 imorn eftersom våran mattelärare också är sjuk haha, så vi har bara brandstationen imorn.. SKÖÖNT! Snart ska jag ut och springa med mamiiii, lär behövas! Skriver mera snart. Pusssi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0