Friday I'm in love

Hej på er sötisar :D Uppdaterade typ ingenting igår och ni som läste inlägget under det här inlägget vet varför. Idag började dagen med spanskaprov, jag hoppas det gick bra för det kändes som det gick hyffsat iallafall.. Sen hade vi samhälle och även där hade vi prov?!.. Ingen visste att det var prov typ, för hon hade sagt att det bara var ett läxförhör men tydligen inte :P Sista lektionen var historia och vi fick tillbaka våra prov som vi gjort för några veckor sen och jag fick godkänt!!!! Ni anar inte hur glaaad jag blev, var helt inställd på att jag skulle få ig så ni kan ju förstå hur lycklig jag blev! Slutade även halv 1 idag och när jag kom hem la jag mig i soffan och började läsa på en bok som jag måste ha läst klart snart, somnade även mitt i läsandet och sov i kanske 2 timmar haha.. Rätt skön dag ändå och det är superskönt att vi är klara med alla prov nu. Nästa vecka lär ju bli ganska chill :) Just nu är jag lyckligare än någonsin också.. Det pirrar liksom i magen och jag går runt och ler hela tiden :D Kan iofs bero på att det är fredag, att jag har världens bästa pojkvän, familj & vänner. Menmen, skriver mera strax! Puss

Bild från brandstationen igår. Sandra, jag, Allis och lilla Marre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0