De senaste dagarna


Tjena babes! Sorry för den kassa uppdateringen men mitt liv har varit ganska (väldigt) struligt ett tag nu, så har inte riktigt orkat skriva och så.. Hoppas ni godtar min ursäkt hah.

 Menmen, var somsagt i Finland nu i helgen, var hur kul som helst! Skrattar alltid sjukt mycket när jag är där haha. Vi var först hos mormor och morfar med min moster och alla morbröder.. Sen åkte min morbror, jag, erik, mamma och min moster till en ishall i Helsingfors där min kusin spelade match. Det var nån stor grej och min kusin var den enda från sitt lag som fick vara med och spela den matchen, är så sjukt stolt över honom! Sen åkte vi tillbaka till m & m och efter det åkte vi till båten. Lite synd att vi bara var där en så kort stund :( Igår gjorde jag ingenting, typ. Idag har jag bara målat naglarna, fixat mig, och snart ska jag och Micke åka till skärholmen.. Ska kolla om jag hittar nåt fint haha. Känns som jag skrivit en hel bok nu, uppdaterar mer snart. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0