Dag 01 – Presentera mig själv


Shuu! Jag heter Linda Johanna Norström och jag är 16 år, fyller år den 15 september.. Jag bor strax utanför Stockholm och trivs rätt bra här. Jag har 1 lillasyster som är 5 år, en lillebror som är 7 och en till lillebror som är 14. Mina föräldrar är gifta. Jag är halvfinsk och åker till finland 4-5 gånger om året, hela min släkt bor där typ.. Mamma är alltså därifrån och pappa är halvfinsk (farfar är finsk) och jag kan flytande finska. På fritiden brukar jag vara med kompisar eller pojkvännen. Jag går inte på nån sport just nu men jag springer ca 3 gånger i veckan. Jag går första året på gymnasiet, samhälle-räddningstjänst, en asbra linje! Vi är 7 tjejer och 23 killar i klassen hehe. Jag är oftast glad och snäll, hatar att se mina vänner må dåligt.. Irriterar någon mig så kan jag bli sjukt irriterande tillbaka. Jag kan även öppna mig för folk väldigt lätt, men personer som inte kan öppna sig för mig kan vara beredda på att inte få nåt tillbaka :) Folk kanske tror att jag är bitchig och elak osv, men så är det inte! Lär känna mig så ni kan bilda eran egna uppfattning om mig höhö. Nåt jag inte tycker om alls är folk som sprider falska rykten och snackar en massa skit.. såna personer går fetbort. Har väl inte mycket mer att säga haha.. Vill ni veta mer om mig så är det bara att skriva en kommentar. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0