Blablabla & bla...

Satte precis motvilligt på datorn, men vad gör man inte för sina bloggläsare? Hehe, smör.
Nej men idag har varit en vanlig skoldag, blev jättemycket skratt, kändes som mina läppar skulle spricka haha.
När jag kom hem slängde jag mig i soffan, satte på tvn och efter en timmes degande i soffan började jag plugga matte. Har nämligen matteprov imorgon, kommer faila så håååååårt :( Men får väl bara hoppas på det bästa!
Just nu lyssnar jag på musik och hade tänkt att träna lite här hemma snart. Tänkte köra lite rump, lår, arm, och magövningar.. Fast innan det skriver jag ett till inlägg! Hörs strax :)

Trött och osminkad tjej, tagen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0