Back on track

Hahaha åh fy vad dålig jag har varit på att uppdatera.. Jag som själv brukar klaga på att andra inte uppdaterar och så kommer jag här med typ 1 veckas uppehåll. Great! Nej men såhär ligger det till.. Jag har inte haft internet på ungefär 3-4 veckor eftersom den där förbaskade routern gick sönder, men pappa köpte en ny i fredags och då blev ju jag asglad och ba "yeesss äntligen". Men sen när han fixat och så så testade mamma sin data, erik sin data, pappa en annan dator och jag min egna. Och den enda som inte ville fungera var min dator. Den kunde typ inte hitta nätverket -.- Men idag fixade pappa det och nu fungerar det braaa.

Vad har jag gjort under tiden som jag inte bloggat då kanske ni undrar? Jag har inte gjort annat än gått i skolan, varit med kompisar, varit med pojkvännen, pluggat osv osv. I fredags var jag först i skolan och senare på kvällen kom älsklingen hit, vi kollade idol osv. Igår vaknade jag rätt tidigt, fick lite gäster på morgonen och sen åkte jag och mamma till skärholmen. Köpte en ny vinterjacka och en ny mössa.. Myyys. Sen åkte vi till ica maxi och efter det åkte vi hem och när vi hade kommit hem så tog jag på mig springkläder och gick ut och sprang. Sen duschade jag lite snabbt, fixade mig och drog ut med bruudarna. Jag, Marre och Emma käkade först på benevento (kycklingsallad käkade jag) och sen gick vi vidare till Marre och då hakade även Nathalie på :) Vi chillade bara haha. :D Kom hem runt halv 2 och då somnade jag nästan direkt. Idag har jag bara pluggat eftersom jag har matteprov på tisdag och spanskaprov på fredag.. *Suck* :( Ska snart äta middag och sen ska jag och pappa ut och springa och efter det ska jag träffa Micke. Skriver mera strax, lovar!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0