18/10-11

Hej på er! Kan ju börja med att säga att vädret just nu suger, gick bara en kort bit från bussen hem och var helt genomblöt när jag kom in :( fyyyy. Idag har ändå vart en ganska bra dag. Dagen började med ett matteprov klockan 8.10 och jag blev klar runt halv 11. Sen skulle min klass till serieteket i stan så då passade alla på att käka i stan och jag, frida, marre och några till käkade på donken.. *thumbs up* haha. När vi hade varit på serieteket så åkte vi hem, vi skulle bara låna en bok. Just nu sitter jag iaf i soffan med datan i famnen och en kopp te, asnice nu när det är äckligt och kallt ute!


Såhär fin var jag när jag kom in.. heeeelt förstörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0